dinsdag 13 maart 2012

No suganista!

Een suikervrij leven, daar komt wel aardig wat bij kijken. Geen standaard taartjes meer met een lekkere klodder slagroom op verjaardagen, niet zo maar even wat te drinken uit een pak nemen en het is ook behoorlijk lastig om kleine tussendoortjes mee naar werk of school te nemen. Suiker zit overal in tegenwoordig!

Maar waarom dan zo graag suikervrij leven? Nou, de beloftes van suikervrij leven zien er erg goed uit. Mijn energie is op het moment erg laag, ik heb vaak last van hoofdpijn en om het af te maken: ik heb last van eczeem.
Ik zal de voordelen van suikervrij leven/eten even voor je opsommen;

- meer energie
- stabiele bloedsuikerspiegel
- een betere huid
- betere weerstand
- mooier en gezonder haar
- loskomen van eetbuien
- je bent vrolijker en je voelt je gezonder

Klinkt goed, toch? Om dit doel te bereiken ga ik mijn ervaringen met je delen op deze blog. Lekkere recepten, drankjes en winkels waar je de producten kan kopen!

Ik hoop je zo te kunnen motiveren en dat jullie mij ook kunnen motiveren wanneer nodig.

Liefs,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten