woensdag 14 maart 2012

Grateful

Dag 3 suikervrij eten. Het gaat best goed moet ik zeggen, alhoewel ik toch nog vaak omkijk naar die lekkere karamel-chocolade koeken.. Verleidelijk!

Vandaag had ik een afspraak in het Erasmus MC ziekenhuis bij de dermatologie voor mijn eczeem. Na 3 kwartier daar gezeten te hebben, wisten ze het antwoord; ik krijg tabletten die ik komende maand elke dag moet innemen, daarmee hoort het weg te gaan!
Afgelopen 4 jaar heb ik met deze last rond gelopen en om nu te horen dat het weg zal gaan is een wonder! Het lucht zo op! Als mij eczeem weg is, beloof ik dat ik die dokters trakteer! haha

Mijn motivatie om geen suiker meer te eten ging toch wel een klein beetje omlaag, aangezien mijn grootste reden om te stoppen met suiker waarschijnlijk afvalt.. Maar toch houd ik vol met suikervrij eten! Het lijkt me een mooie uitdaging om vol te houden, en ondertussen ben ik zo bezig met het zoeken naar recepten zonder suiker dat het gemakkelijk toe te passen is. (deze recepten zal ik komende tijd met jullie delen)

Verder heb ik mijn buikje onder andere gevuld vandaag met deze heerlijke smoothie:



1 banaan, een scheutje sinaasappelsap (versgeperst!) en de rest aanvullen met yoghurt.

Liefs,
Danielle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten