maandag 2 april 2012

Hello beauty!

Eindelijk! Eindelijk heb ik een nieuwe blender.. Gisteren hield mijn wat oude (slechte) blender er mee op, en omdat ik het erg veel gebruik, hebben we een nieuwe gehaald!
Omdat ik volgende maand jarig ben, heb ik dit alvast van mijn ouders gekregen. En blij dat ik er mee ben!

Hier een fotootje van de Solis blender:



 Waarom heb ik voor deze blender gekozen?

  • het heeft een glazen kan
  • de knopjes kunnen niet vies worden
  • de blender heeft een vermogen van 1000 watt (erg fijn!)
  • hij heeft verschillende pulseerstanden, zo heeft hij bijvoorbeeld een speciale stand om een smoothie te blenden!

Ik ben er echt heel erg blij mee, het is ook gewoon een beauty!

Welke blenders hebben jullie? En ben je daar tevreden mee?

Liefs,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten