maandag 2 april 2012

Sweet monster

Elke keer verbaas ik me weer over wat voor heerlijke smaak smoothie er uitkomt als ik verschillende soorten fruit bij elkaar gooi.
Dit keer is het een sapje geworden, een zoet sapje!



wat zit er in?
  • een halve banaan
  • anderhalf handje met bevroren frambozen
  • handje met bevroren mango
  • handje met bevroren ananas
  • een glaasje sinaasappelsap

Bevroren fruit kan je best goedkoop halen bij de supermarkt. Vaak haal ik het bij de Albert Heijn of vries ik het zelf in. 
Bijvoorbeeld goedkoop fruit van de markt zoals blauwe bessen, dat stop ik dan in een bakje en zet in het in de vriezer. Hetzelfde met fruit zoals ananassen, eerst laat ik ze lekker rijp worden, snij ik ze in stukjes en vries ik ze in.
Zo kan je er langer van genieten, want vaak is het zo met fruit dat het maar beperkt houdbaar is. Als je het invriest gaat het langer mee en als je het blendt, heb je een heerlijk koude smoothie!

Liefs,
Danielle

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je blog net gevonden via killer colors, komt super uit want ik ben net aan het proberen wat gezonder te eten. Keep the inspiration coming :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mij gevonden hebt via killer colors. Binnenkort komen er weer wat recepten, dus dat komt goed!:)

      Verwijderen