zondag 22 april 2012

Cups

Ik volg vrij veel Amerikaanse blogs, waarbij ze andere hoeveelheden gebruiken dan hier in Nederland/ Europa.
Wij werken met kilogrammen en zij werken met cups. Zo af en toe probeer ik een recept dat dan op zo'n blog staat en vaak tot mijn ergernis kloppen mijn maatstaven dan niet en is het recept verpest.

Op zoek naar cups dus! Bij mijn eerste poging had ik ze al gevonden, gewoon bij mijn plaatselijk kleine winkelcentrumpje bij de marskramer lagen ze. Voor een paar euro! Helemaal top dus.



Ondertussen ben ik bezig om suikervrij ijs met cookiedough stukjes erin te maken. Spannend! Want ik heb geen ijsmachine en ik ben erg benieuwd hoe het eruit komt.
Ben je ook benieuwd? Houd mijn blog in de gaten voor het recept van suikervrije cookiedough icecream!


Liefs,
danielle

1 opmerking:

  1. Ah dankjewel voor de tip! Zoek ze al een tijdje en kan ze nergens vinden, en vind het zo onhandig om steeds alles om te rekenen.
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar het ijs!

    BeantwoordenVerwijderen