dinsdag 17 april 2012

Fruityoghurt

Oeps! De tijd gaat zo snel en voordat ik het door heb is er alweer een week voorbij zonder dat ik nog een bericht heb gepost.. Sorry hiervoor!



Ik vind het leuk om zo af en toe een reactie te lezen dat iemand 1 van de smoothies heeft uitgeprobeerd en ze lekker vindt! Ik hoop dat jullie net zo enthousiast als ik zijn over zelfgemaakte smoothies. Ik denk dat ik nu elke dag zeker wel 1 maak.
De bananen en diepvries fruit zijn niet aan te slepen haha!

Mijn vriend had laatst bloedsinaasappelen gekocht, we hebben die sinaasappelen geperst en wat is dat sap heerlijk! Het is net wat zoeter dan de normale sinaasappelen die over het algemeen wat zuur zijn. Bloedsinaasappelen zijn zeker voor herhaling vatbaar! Het enige nadeel hieraan is dat ze bijna niet te krijgen zijn in de supermarkten, maar eigenlijk alleen bij markten.

Nu met de tentamens heb ik eigenlijk geen tijd om naar de markt te gaan om fruit te halen, dit vind ik echt jammer omdat je daar best wel aparte en voor een goede prijs fruit kan halen!

Vanochtend heb ik mijn eerste tentamen management erop zitten, gelukkig! Want hier zag ik het meest tegen op. Ik heb deze week nog 3 tentamens namelijk, bedrijfseconomie, onderzoeksvaardigheden en communicatie.
Na deze week ga ik je zeker weer op de hoogte houden met lekkere receptjes en mijn dagelijkse verhaaltjes, haha! (ik ben van plan komende periode oefeningen te doen en kijken of het ook daadwerkelijk resultaat geeft, benieuwd? houd mijn blog dus in de gaten, haha ;-) )

Uiteraard sluit ik deze post af met een receptje, namelijk:

super simpele fruityoghurt, zoet maar suikervrij!


Benodigdheden:
  • yoghurt
  • agavesiroop
  • fruit, ik gebruikte aarbeitjes, frambozen en mango 
Pak een bakje en schenk daar de gewenste hoeveelheid yoghurt in. Voeg hierbij een theelepel agavesiroop bij om het wat zoeter te maken, nog niet zoet genoeg? Voeg nog een klein beetje agavesiroop erbij, pas wel op dat je het niet te zoet maakt! Roer het geheel goed.
Meng de yoghurt met het fruit, en geniet van je heerlijke zelfgemaakte fruityoghurt.

Enjoy!

liefs,
Danielle.

1 opmerking: