woensdag 21 maart 2012

Hello spring!

Wat is het toch heerlijk wakker worden, het is licht, sterker nog de zonnestralen schijnen door mijn rolgordijnen heen en ik hoor de vogeltjes fluiten. En wat nog fijner is, ik heb vrij vandaag! Wat een heerlijk begin van de dag.

Gistermiddag ben ik naar de Rotterdamse markt geweest en veel fruit gekocht voor nog geen 8 euro! Ik ben eigenlijk helemaal niet opgevoed met boodschappen doen op de markt, de supermarkt had namelijk alles in 1. Maar ik ga dit vaker doen!

Ik moet eigenlijk aan de bak met leren, want over 3 weken heb ik alweer een tentamenweek met een stuk of 5 tentamens..
Maar ik geniet nog even een paar minuutjes van dit nummer en mijn heerlijke smoothie.

grapefruit, limoen, sinaasappel, banaan en een paar ijsblokjes.

Welke smoothie ik je ook niet kan onthouden:
handje blauwe bessen, banaan, yoghurt

Genieten jullie met me mee van deze dag?

Liefs,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten